#PrayForMH370

#PrayForMH370

Friday 9 November 2012

Masa Kecik Diazankan, Bila Besar Peluk Salib.. Sembah Patung!


"Hak kebebasan memilih agama sepatutnya tidak terhad kepada non-muslim tetapi juga kepada orang Melayu yang beragama Islam" -itulah antara kenyataan yang keluar dari mulut anak Papa Hebat sorang ni.. bila perkara ini dipetik dan dikeluarkan dalam MalaysiaKini, dan disambut pula oleh Utusan, tetiba nak kecoh kata dia difitnah dan nak saman pulak..


Buat sekarang, perkara ni banyak dibincangkan di media siber dan dipetik oleh banyak rakan-rakan blogger.. pembaca blog Tok Kenari boleh cari je dalam blog2 yang ada dan hampir semuanya dok sembang pasal ni..

Inilah masalah pemimpin dari parti anak beranak ni... dari kepala keluarga sampai la ke bawah tee poo quat, mana nak tumpahnya kuah lendir kalo tak ke........ (pikir la sendiri)

sumber: BeritaSemasa


Tok Kenari: Geram betul Tok dengan gerakan-gerakan menghancurkan keharmonian negara ni.. banyak pihak seolah-olah tak faham dengan peruntukan Perlembagaan Persekutuan yang telah ditetapkan.. macam ni la, apa kata Nurul Izzah tukar agama sebab itu kan hak kebebasan memilih? bangang betoi, buat kenyataan semata-mata bermotif politik tanpa memikirkan kesan jangka panjang dan masa depan anak cucu Melayu di Tanah Melayu kita ni.

No comments:

Post a Comment

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...