#PrayForMH370

#PrayForMH370

Thursday 9 May 2013

Kedah Doakan Kesejahteraan Azizan, Semoga Cepat Sembuh


ALOR SETAR - Kerajaan Negeri Kedah mendoakan bekas Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak yang dilaporkan kritikal dan sedang menerima rawatan di Hospital Pulau Pinang (HPP), agar cepat sembuh.

Menteri Besar Kedah Datuk Mukhriz Tun Mahathir dalam satu kenyataan media di sini hari ini berkata keadaan kesihatan Azizan masih kritikal tetapi stabil.

"Kerajaan Negeri Kedah Darul Aman mendoakan rawatan yang sedang dijalani akan berjaya memulihkan keadaan beliau sehingga sembuh sepenuhnya InsyaAllah," katanya.

Mukhriz hari ini mengiringi Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Muadzam Shah dan Raja Permaisuri Agong Tuanku Haminah Hamidun serta kerabat diraja Kedah menziarahi Azizan di HPP.

Sementara itu, Anggota Parlimen Kubang Pasu, Datuk Mohd Johari Baharom berkata beliau turut berdoa agar Azizan cepat sembuh dan dapat bertugas semula sebagai wakil rakyat.

"Saya harap beliau akan cepat sembuh, cepat sihat dan dapat bersama-sama membantu menaikkan Kedah dengan pengalaman yang beliau ada," katanya. - Bernama

No comments:

Post a Comment

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...