#PrayForMH370

#PrayForMH370

Tuesday 10 July 2012

Penyerang Berani Mati Di Putrajaya Dikenalpasti!



Sumber: kredit to blog Panglima Perang Cyber

Sebentar tadi dengan izin Allah, Panglima sudah temui sedikit info yang dirasakan boleh membantu PDRM untuk mengenalpasti latar belakang si penyerang yang dikatakan bernama Khalil Afandi Hamid berusia 47 tahun.

Berdasarkan kenyataan pihak berkuasa yang menyebut nama beliau seperti di atas. Namun selepas dicari ada sedikit perbezaan di mana ada tambahan 'A.Hamid' pada tulisan di blog beliau. Wallahu A'lam.

Didapati beliau menggunakan nama samaran ariff afandi bin khalil afandi hamid dan sejak Mac 2011 beliau sudah mahu melawan kerajaan dengan cara sendiri atas dasar Kerajaan dikatakan zalim.


Lihat persamaan parut di bahagian bahu dan sedikit kesan luka di perut antara kedua gambar ini.

Gambar pertama sewaktu muda di atas adalah gambar profile beliau yang ditemui di sebuah blog tanpa posting bertajuk http://gilaapamanusia.blogspot.com/ (blog lain http://jayanegara1234.blogspot.com)
 

Berdasarkan gambar penyerang siang tadi anda boleh kenalpasti wajah tidak berubah dan mungkin gambar ini ketika beliau muda. Turut ditemui ialah akaun FB beliau di sini http://www.facebook.com/khalil.afandi.1

Dipercayai beliau mula menulis di blog pertama bermula September 2010.

Di blog satu lagi ditulis Mei 2012. Dengan lokasi keduanya ditulis di Seri Kembangan, Selangor.

No hp beliau ialah 01116342016 manakala no IC ialah : 650724106631

Di ruang 'about me' beliau menulis:

"Hidup ini bukan untuk diANJINGkan sebagai Polis DiRaja M'sia dan Tentera"

Ternyata si penyerang mempunyai jiwa yang bencikan anggota keselamatan. Selain itu, Mufti Perak dan Mufti Johor juga digelar 'pengampu sultan'.

Baca pendedahan selanjutnya di sini. TQ Panglima.

Baca pula nota penyerang tersebut dalam akaun FBnya yang lain di sini dan nilai sendiri ideologinya. Lagi pendedahan di Paperwaris.

Selain daripada video yang kini tersebar menerusi Youtube mengenai insiden ini, terdapat satu lagi video pendedahan oleh sahabat-sahabat cybertroopers yang membuat kajian terhadap insiden ini seperti video di bawah. Nilailah sendiri..

 

Tok Kenari: Nampaknya agenda kafir hendak memecahbelahkan Melayu semakin berjaya.. cuma nak luaskan lagi kawasan liputan pengaruhnya.. ni baru nak tunjuk sorang Melayu yang anti Melayu, anti Sultan, anti Mufti.. ada ramai lagi Melayu yang macam ni..

No comments:

Post a Comment

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...