#PrayForMH370

#PrayForMH370

Wednesday 27 January 2016

Isu MB: Mukhriz Terima Apa Juga Keputusan @MukhrizMFC

Mukhriz

JERLUN - Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Tun Mahathir berkata beliau menerima apa sahaja keputusan membabitkan dirinya‎ susulan pergolakan politik di negeri ini, serta tekanan untuk beliau berundur daripada jawatannya.

Pada masa sama, beliau meminta rakyat Kedah terutama penyokongnya supaya bertenang dengan apa yang sedang berlaku dan tidak menimbulkan kekecohan.

Beliau berkata apa sahaja berlaku dalam krisis itu, biarlah sebarang‎ keputusan yang dibuat adalah terbaik untuk Kedah dan negara.


"Saya sentiasa bersedia (untuk apa jua kemungkinan). Saya tawakal, cepat atau lambat (perubahan berlaku) saya percaya kebaikan yang diperjuangkan akan menjadi kenyataan," katanya ketika berucap pada satu majlis di Kampung Sanglang di sini malam ini.

"Saya tak takut apa jua tindakan yang (mungkin) dikenakan ke atas saya. Saya seorang yang percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya," tegas beliau.

Suasana politik di Kedah 'panas' sejak kebelakangan ini apabila barisan‎ kepimpinan Umno Kedah secara terbuka menyuarakan hilang keyakinan terhadap kepimpinan Mukhriz sebagai Menteri Besar dan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah. - Bernama

No comments:

Post a Comment

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...