#PrayForMH370

#PrayForMH370

Saturday 12 January 2013

Himpunan Samsidar #KL112 Untuk Survival Komunis?


Himpunan Kebangkitan Rakyat (kononnya) #KL112 yang berlangsung di Stadium Merdeka dikatakan mendapat sambutan hangat dan mencecah sejuta orang!! (ye ke?). Ada akai juga penganjur kali ini sebab boleh fikir nak buat kat stadium berbanding di jalanan.



Namun, dalam kehangatan puak 'rakyat' ni nak bangkit berhimpun di KL (macam takdak tempat lain je..), ada pulak risalah-risalah bersifat komunisme yang mengancam keselamatan negara.. mentang-mentang la penganjur dikepalai oleh Mat Sabu Komunis, tapi tak perlu la sampai nak hasut rakyat untuk sokong komunisme.. elok-elok negara sedia ada mengamalkan demokrasi, tetiba kang jadi negara komunis, takde harapan la nak berhimpun macam sekarang.. kang pemimpin komunis tembak sekor-sekor 'rakyat' ni yang dok berhimpun tak tentu hala..



Tok Kenari: Jarum halus DAP semakin berjaya.. demi kuasa, orang Melayu dihasut untuk meranapkan dan menjatuhkan institusi Melayu di Malaysia.. lupakah kita kepada keperitan nenek moyang kita menentang komunis dahulu? lupakah kita kepada sejarah bagaimana Kesultanan Melayu Melaka dijatuhkan kerana pengkhianatan oleh orang Melayu sendiri, sehinggakan tiada lagi Sultan di Melaka? maka, bolehkah Tok Kenari simpulkan bahawa Melayu yang menyokong gerakan halus DAP ini adalah pengkhianat bangsa?

dah kemaruk nak kahwin sampai PM pun nak dipersalahkan

No comments:

Post a Comment

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...