#PrayForMH370

#PrayForMH370

Saturday 16 February 2013

MB Kedah Tak Puas Hati Dengan ADUN Kubang Rotan!



Dipetik dari bro McTheory:

Kelmarin Mc ada terima panggilan dari sahabat Mc yang berada di dalam Pas. Dia ni kiranya bekerja agak rapat dengan MB. Sebab tu ada yang terjadi kat Azizan Razak, dia boleh tau. Namun dalam banyak-banyak cerita, Mc lebih tertarik untuk mengetahui reaksi Azizan apabila rakaman Nasif Mustafa kutuk beliau selepas hadiri program 'My beautiful Malaysia' tempohari.


Azizan memang takkan buka PC atau laptop, namun orang-orangnya memaklumkan pada beliau, tentang perangai busuk Nasir Mustafa dan gengnya mengutuk Azizan dan merancang untuk menjatuhkan Azizan secara diam-diam.


Walau ada pencacai Pas kata, rakaman tu ciptaan kami. Namun, setelah kami buktikan secara terperinci. Memang terbukti, rakaman tersebut milik Nasir Mustafa dan gengnya. Pada mereka yang belum pernah dengar rakaman tersebut, boleh klik SINI dan buktinya klik pula SINI.

Disebabkan itu, Azizan Razak, MB Kedah mengamuk dan berjanji akan memporak-perandakan Pas Kubang Rotan yang diketuai oleh Nasir Mustafa. Porak peranda macam mana tu, Mc tak tahulah. Tapi percayalah Azizan sudah menghantar gerakannya untuk jatuhkan Nasir pula.

Baca selanjutnya di KedahKeKL, kredit to bro McTheory.

2 comments:

  1. go go tok kenari!

    ReplyDelete
  2. Dah nampak dah kejatuhan PAS tu. BTW saya suka pic kat atas tu.

    ReplyDelete

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...