#PrayForMH370

#PrayForMH370

Wednesday 20 February 2013

Hubungan Sulit Xenophon & Anwar


Ahli Parlimen Bebas Australia Selatan, Nick Xenophon merupakan seorang peguam Hak Asasi di Australia yang banyak melibatkan kes berkaitan dengan LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender) di Australia.

Nick Xenophon mengetuai firma Guaman Xenaphone and co. di Australia Selatan yang merupakan penyokong utama Rang Undang-Undang Perkahwinan Sesama Jantina di Australia serta memperjuangkan hak untuk menikmati hak pencen, cukai dan hak keluarga kepada Kumpulan Gay dan Lesbian di Ausralia.

“Xenophon merupakan seorang peguam yang menyokong kesamarataan Gay & Lesbian di Australia Selatan” lapor laman web LGBT, Australia.

Kita tidak terkejut mengapa Xenophon beria-ia menyokong Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim kerana beliau antara tokoh luar yang mempromosi gerakan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) dan yang menyambutnya di Malaysia ialah Anwar Ibrahim.

Nick Xenophon juga lantang mahukan pertuduhan liwat ke atas Anwar digugurkan. Sepatutnya jika mahu bersikap prihatin, belalah nasib mangsa liwat.
Jabatan Imigresen dan polis bertindak tegas menghalang Senator Australia, Nick Xenophon daripada memasuki negara kita.Good Job!

Antara rekod buruk Nick Xenophon di tanah air kita ialah usahanya menentang industri minyak sawit kita. Orang FELDA dengar baik-baik, Nick Xenophon kawan baik Anwar Ibrahim ini telah berkempen supaya tidak membeli Sawit Malaysia. Orang Felda dan pekebun Sawit ingat betapa ligatnya kempen Nick menentang Sawit Malaysia, manakala Anwar Ibrahim berdiam diri sahaja!

Penyertaannya dalam perhimpunan haram Bersih 3.0 juga membuktikan dengan jelas campur tangan dalam politik negara yang berdaulat.

Michael Danby antara MP Australia yang bercadang datang ke Malaysia, Mechael Danby ialah pejuang Kumpulan Gay Australia merupakan penyokong Anwar Ibrahim dalam LGBT

PRU13 hanya beberapa hari sahaja lagi, Nick Xenophon yang berkongsi rasa yang sama dengan Anwar Ibrahim mengenai Lesbian dan Gay, datang ke Malaysia dengan satu tujuan, supaya seorang Gay menjadi Perdana Menteri Malaysia!

Jadi, mahukah kamu berPerdana Menterikan seorang Gay?

sumber: MyMassa

1 comment:

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...