#PrayForMH370

#PrayForMH370

Tuesday 3 April 2012

Terima Kasih PM Kerana Tepati Janji



Saluran televisyen utama pada malam 2 April 2012 menjadi sejarah apabila memberi ruang dan laluan kepada PM negara kita, iaitu YAB Datuk Seri Najib Razak melaporkan secara telus kepada rakyat mengenai hala tuju dan kejayaan yang dicapai oleh negara menerusi janji yang telah diberikan sendiri oleh YAB PM, iaitu Program Transformasi Kerajaan (GTP) dan Program Transformasi Ekonomi (ETP). Hanya dalam tempoh 3 tahun Datuk Seri Najib Razak memegang jawatan sebagai PM, rakyat boleh lihat dan menilai bagaimana keadaan negara semasa tampuk pemerintahan Barisan Nasional.

Ini bukan janji kosong seperti yang diberikan oleh pihak pembangkang, tapi pencapaian program yang dijanjikan telah dilaporkan sendiri oleh PM. Inilah pemimpin yang kita mahu kekalkan demi kemajuan negara dan kesejahteraan rakyat.

Tok Kenari : Sedih dengan apa yang berlaku di negeri jajahan PR.. dah 4 tahun memerintah dah macam-macam berlaku... curi pasir la, hak bumiputra dinafikan la, roboh gerai melayu la, sapu projek balak la.... macamana depa nak perintah negara plak?

No comments:

Post a Comment

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...