#PrayForMH370

#PrayForMH370

Saturday 2 March 2013

Komando Polis Yang Meninggal Dipanggil Anjing!

Klik Untuk Lihat Lebih Jelas

Bila difikir-fikirkan, yang bekerja sebagai anggota keselamatan di negara kita majoritinya adalah orang Melayu. Tak kira apa agensi keselamatan yang dianggotai, semuanya majoriti adalah orang Melayu. Merekalah yang bertungkus-lumus bekerja 24 jam dan sanggup tinggalkan anak ini demi menjaga keselamatan dan keamanan negara. Tanggungjawab yang dipikul sangat berat meskipun ganjaran yang diperolehi tidaklah setinggi mana.

Berapa ramai bangsa lain terutama Cina yang sanggup bekerja sebegini? Dengan kuasa ekonomi yang dipegang, adakah mereka sedar mereka sendiri tak boleh berniaga sekiranya bukan atas jasa pihak pasukan keselamatan (orang Melayu)?

Gambar di atas adalah contoh jelas sikap arrogant orang Cina yang terpengaruh dengan DAP dan pembangkang, menghina anggota komando polis yang meninggal di peristiwa pertempuran di Lahad Datu tempoh hari sebagai anjing! Jika difikirkan, jelas orang biadap ini merujuk terus kepada orang Melayu!

p/s: Bukan berniat menimbulkan ketegangan kaum, tapi orang Melayu juga ada maruah! Jangan melampau-lampau jika keharmonian negara masih hendak dipelihara. Melayu dalam pasukan keselamatan telah lama dilabel sebagai haiwan, semua menerusi kekecohan jalanan yang dianjurkan oleh pembangkang!

2 comments:

  1. saat2 mcm ni aku rindu plak kat ISA

    ReplyDelete
  2. bagus lagi ada ISA daripada takdak.. at least ada langkah pencegahan daripada berlaku perkara buruk

    ReplyDelete

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...